Известие

Collapse
No announcement yet.

Свещи-имат ли разлика?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свещи-имат ли разлика?

    Здравейте колеги-в момента съм със свещи Голдън Лодж(или как там се пишат )-четири полюсни,едната ми е дала фира-имам чисто нови шампион но са само 4 на брой(еднополюсни)-та въпроса ми е-имат ли разлика по принцип свещите и ако ги миксирам дали няма да стане някоя боза?Кое да гледам за ориентир?Благодаря предварително!
    155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
    Powered by ...
    sigpic

  • #2
    Що ще си създаваш главоболия сега 4, после още 4, като 8 нови свещи денсо за тая кола са няма 32 лева...


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Furious 155
      Що ще си създаваш главоболия сега 4, после още 4, като 8 нови свещи денсо за тая кола са няма 32 лева...
      Ааа точно Всички караме с Денсо за 4лв. дори моята алфа, за която е адски важен вървежа и само за гонки се ползва...

      В бг е ПЪЛНО С МЕНТАЦИ голдън, щампион...турски боклуци има от всички и по много
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #4
        Прави сте-разбира се за 8бр.нови-но въпроса ми е имат ли разлика по принцип свещите-като големина и т.н?
        155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
        Powered by ...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alfatras
          Прави сте-разбира се за 8бр.нови-но въпроса ми е имат ли разлика по принцип свещите-като големина и т.н?
          8 абсолютно еднакви са свещите.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #6
            Ааа точно Very Happy Всички караме с Денсо за 4лв.
            Е не точно ... Поне 3-ма сме с Beru Ultra X и са по 8.50 лв/бр.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #7
              8 в. двигателите са с 8 еднакви свещи, които обаче са по-малки от "стандартните" . Ако Шампиона са със същия размер и топлинно число може да пробваш да ги комбинираш, едва ли ще й стане нещо на колата. Пък ако не ти хареса резултата винаги може да ги смениш .
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от TRENDi
                Ааа точно Very Happy Всички караме с Денсо за 4лв.
                Е не точно ... Поне 3-ма сме с Beru Ultra X и са по 8.50 лв/бр.
                Аз пък си имам 2 комплекта - Bosch и NGK и като не ми хареса нещо как върви колата ги сменям
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  Бройте ме и мен в кюпа с Beru UltraX Преди около месец започнаха да се появяват детонации при рязко подаване на газ. Като свалих свещите видях, че бяха Champion C9YC вместо препоръчаните C6YC - т.е. три топлинни числа по-горещи (ако не бъркам посоката ). Освен това изолатора на едната изглеждаше зле и реших да сменя всичките. В резултат на смяната детонациите намаляха, но пак си ги има - надявам се тези дни като мина инжекторите на ултразвукова вана това да се оправи.
                  А по оригиналния въпрос - не би трябвало да има проблем да се комбинират различни типове свещи, стига параметрите им да са близки. Според мен една свещ трябва да е много зле за да се усети разлика. Наскоро четох една статия при братята руснаци - тест на различни видове свещи (http://www.autoreview.ru/new_site/ye...3/svechi/1.htm) - накратко извода е, че разликата между най-добрите и най-лошите свещи (било то едно- или многополюсни) в почти всички категории е не повече от 5%, с изключение на вредните емисии където имаше подобрения до 50-60% (ама това май е заради кофти инжекциона според мен)
                  167.AR67302

                  Comment


                  • #10


                    Е много ви моля.... някои сме си купили свещи за доста пари
                    малките са NGK IridiumIX a големите Denso SK20BR11 ( за скромните 85лв за брои )
                    Alfa Romeo 155 Super
                    2.0 16V TS

                    Comment


                    • #11
                      Някои май не е чел задълбочено или не разбира Руския. И как не видяхте разлики между еднополюсните и многополюсните свещи? Тя е категорично в полза на многополюсните свещи.
                      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                      Comment


                      • #12
                        Re:

                        Първоначално публикувано от gallena
                        Е много ви моля.... някои сме си купили свещи за доста пари
                        малките са NGK IridiumIX a големите Denso SK20BR11 ( за скромните 85лв за брои )
                        Това е превилегията да караш 16в.
                        Ние с по-малкото клапани си караме с евтини свещи.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #13
                          По 3-4 лева бройката
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dcntd
                            В резултат на смяната детонациите намаляха, но пак си ги има - надявам се тези дни като мина инжекторите на ултразвукова вана това да се оправи.
                            Колега, на газ ли караш колата или само на бензин?
                            Ако караш само на бензин и имаш детонации, на първо време можеш да провериш дали нямаш пробив на маркуч или уплътнение някъде в смукателната система, след дебитомера (една от причините за появата на детонации е наличието на бедна смес). Причина може наистина да се окаже и позапушен инжектор, който не подава достатъчно гориво => пак бедна смес. Ако тези фактори са отстранени и пак имаш детонации, тогава вече може да имаш неправилно зацепени разпределителни валове (ако си правил някакъв ремонт)!
                            Пиши после за резултата.
                            Успех!
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              Колега, на газ ли караш колата или само на бензин?
                              Ако караш само на бензин и имаш детонации, на първо време можеш да провериш дали нямаш пробив на маркуч или уплътнение някъде в смукателната система, след дебитомера (една от причините за появата на детонации е наличието на бедна смес). Причина може наистина да се окаже и позапушен инжектор, който не подава достатъчно гориво => пак бедна смес. Ако тези фактори са отстранени и пак имаш детонации, тогава вече може да имаш неправилно зацепени разпределителни валове (ако си правил някакъв ремонт)!
                              Пиши после за резултата.
                              Успех!
                              Благодаря за съветите

                              Само на бензин си я юркам колата. А за детонациите съм 90% сигурен че са от запушен инжектор на втори цилиндър защото друго не остана - филтрите са от лятото (5-6 хиляди км), пробив във въздухопроводите няма (проверено лично), свещите са чисто нови , кабелите на свещите са на около година. А защо точно на втори цилиндър - ами като свалях свещите всички бяха черни - т.е. сместа им е богата (щото ламБата се скапа. Пак ), освен тези на втори цилиндър, на които нагара им беше бял - т.е. бедна смес. Такова нещо според мен само от запушен инжектор може да стане. Или сега като се замислих може и да е електрическата връзка към инжектора. Лошото е, че тази седмица няма да имам време да се човъркам и ще остане поне за другата...
                              167.AR67302

                              Comment

                              Working...
                              X